loading...
AVAYMA
AVAYMA بازدید : 22 نظرات (0)

آوای ما نام یک کمپانی بسیار بزرگ میباشد که کار خود را به صورت رسمی در تابستان سال 92 آغاز کرده است . این کمپانی با کمک قوی ترین سیستم های کامپیوتری و استفاده از امکاناتی که در ایران کم است و با کمک تیم مجرب خود به شما نوید ساخت یک موزیک ویدیو رویایی رو میدهد . نکته قابل توجه این کمپانی این است که شما دیگر لازم نیست هزینه های سرسام آوری برای فیلم برداری و دکور و ساخت و میکس موزیک ویدیو خود کنید این کمپانی همه این ها را در کنار هم و با قیمت مناسب در اخیار شما قرار میدهد. قابل ذکر است آوای من برای شما یک مکان بسیار بزرگ چند صد متره را آماده کرده است که در صورت نیاز و نوع موزیک ویدیو شما شما را در آن مکان که با پوشش پرده سبز(معروف به پرده آبی) قرار دهد و با کیفیت باور نکردنی یک موزیک ویدیو جذاب از شما بسازد. استفاده از دوربین های سه بعدی برای اولین بار ایران به موزیک ویدیو شما جذابیت بیشتری میدهد و اضافه کردن اکفت های سه بعدی بدون تاریک کردن موزیک ویدیو شما. تمامی اعضای آوای ما از جوانانی خلاق برگفته شده اند که همگی در رشته های (کارگردانی.نویسندگی.پویا نمایی.گرافیک.فیلم برداری)تحصیل کرده اند و مدرک دارند . تیم خلاق ما باعث میشود تا شما یک موزیک ویدیو خلاق داشته باشد . نکته دیگر اینجاست که در ساخت اولین موزیک ویدیو شما توسط آوای ما شما فقط باید (هزینه فیلم برداری و دکور )را بدهید و هیچ هزینه نسبت به میکس و اضافه کردن جلوه های ویژه کار نمیدهید .

چه کسانی موزیک ویدیو شما را میسازند

1- کارگردان : آوای ما 2 کارگردان خلاق را دارد که در آثار سینمایی هم فعالیت کرده اند . یک کارگردان سینمایی و یک کارگردان هنری گام به گام همراه شما در کار فعالیت میکنند و خودشان را شما میدانند و طوری به شما ترکیب های خاص هنری را میگوید که باعث شود یک موزیک ویدیو جذاب را سپری کنید . و با تلاش کمتری نسبت به کار های قبلیتون یک کار قوی تر داشته باشید

2- نویسنده : آوای من 2 نویسنده سینمایی هم دارد که به خوبی میتوانند هنگام با ریتم اهنگ شما یک فیلنامه برای موزیک ویدیو شما در هر زمانی که میخواهید بنویسند . مطمئن بار ها موزیک ویدیو هایی را دیده اید که چه قدر مسخره میباشند و اصلا حس خوبی به شما نمیدهند ولی با کمک آوای من شما یک موزیک ویدیو بسیار فاخر را تجربه میکنید. این تیم نویسندگی به خوبی ژانر های موزیک شما را به نوع قلم در میاورند و با آشنایی با نوع فرم و بدن شما حرکت های هوشمندانه ای برای شما تایین میکنند و با کمک کارگردان ها آن را به اجرا در میاورند.

3-تیم جلوه های ویژه:اعضای جلوه های ویژه آوای ما یکی از بهترین اعضای فعلی در ایران میباشند که در نرم افزار های (افتر افکت.فتو شاپ.تیریدی مکس.فلش.ونرم افزار های کاربردی ) برای خودشان غول هایی هستند و به شما قول ساخت یک موزیک ویدیو باورنکردنی را میدهند . مطمئن اضافه کردن جلوه های ویژه به موزیک ویدیو ها خاص بودن آن ها را نشان میدهد .

4- تیم فیلم برداری : آوای ما یک کادر قوی از اعضای فیلم برداری دارد که یک کارگردان فیلم برداری هم آن ها را رهبری میکند استفاده از دوربین های با کیفیت و پرقدرت و در انتها تبدیل آن ها جهت کم کردن حجم فایل ها به شما برای هرچه بهتر شدن موزیک ویدیوتون کمک میکند. استفاده از دوربین کری برای شما موقیعت های جذابی را ایجاد میکند و با کمک دوربین ریلی همراه شما فیلم برداری میکینم و نمیگذاریم یک صحنه ای از دست برود .

5-تیم دکور و گریم:آوای من یکی از اولین کمپانی هایی است که دارای همچین اعضایی میباشد . مکان های شما به دقت انتخاب میشود و به خوبی دکور میشود و با کمک گریمور های متخصص شما هم با آن مکان ها خو میگیرید و این کار باعث میشود تا یک موزیک ویدیو قوری تری را بسازیند.

همه این اعضا برای ساختن موزیک ویدیو شما دور هم جمع شدن تا با هم آوای یک موزیک پارسی را در بیاوریم تا بشویم آوای ما

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 330